Ärendehantering
Verksamhetsutveckling – ärendehantering
Ett ärendehanteringssystem ska vara ett verktyg som förenklar tillvaron för teknikern eller för ledningens uppföljning.
Förutom detta ska ekonomiavdelningen få en enklare hantering av order-, faktura- och bokslutshanteringen. Systemen brukar även ge möjligheter för kunder att få insyn i orderstatus och statistik m.m.
Att koppla ärendehantering direkt till ekonomisystem och lönesystem skapar ett effektivt arbetssätt där varje manuellt moment endast utförs en gång. Det här kräver att alla ingående system anpassas efter ett arbetssätt som nyttjar flödet igenom systemen på bästa sätt.
Genom att ha byggt upp och effektiviserat verksamheter har Nova skaffat sig den erfarenhet som krävs för att uppnå bästa möjliga flöde av kärnverksamheten.
Mobilt arbete, speciellt i serviceyrken, är en förutsättning för att skapa effektivitet och ta bort onödigt resande, kontorstid som inte går att få betalt för, en möjlighet att fokusera på uppgiften då återrapporteringen blir direkt och enkel.
Nowa har erfarenhet från de första systemen som kom ut på marknaden och har genom åren arbetat och anpassat ett antal mobila plattformar.
Vi erbjuder tjänsten: ”Översyn och optimering av tekniska system för ex ärendehantering från skapande av ärende till fakturering”.
Kontakta någon av oss på Nowa:
- Niklas Eriksson, mobil +46 703 445452, niklas.eriksson@nowapro.se
- Carl Wehlin, mobil +46 704 574836, carl.wehlin@nowapro.se
- Max Jansson, mobil +46 733 279500, max.jansson@nowapro.se
- Björn Gustafsson, mobil +46 702 696340, bjorn.gustafsson@nowapro.se